torsdag 13. februar 2014

Nyttårsmarsjen 2014

I dag har vi startet på Nyttårsmarsjen 2014 i regi av dytt.no

Vi er 7 turglade damer på jobb som har dannet lag og som skal forsøke å gå i Amundsens fotspor over Antarktis


Utstyrt med skritteller, gode sko, refleksvest og isbrodder (en nødvendighet nå om dagen) har jeg gjennomført første etappe i dag
Målet er å gå 10 000 skritt per dag, spørs om jeg klarer det HVER dag, men dette er en god motivasjonsfaktor for å ta beina fatt og komme seg ut

I
 I dag har jeg kommet opp i 12250 skritt
-og jeg har ennå ikke gått og lagt meg:)

Fortsettelse følger.....

4 kommentarer:

  1. inspirasjon i massevis. nydelig plass dere har vært på i innlegget under her. ser avstressende ut. :-)

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg fremgang hver dag :-) Ja virkelig hyggelig - jeg har også... men vi har ikke snø denne dager med 6 grad og så jeg tar en tur med sykkel... og... det er så urettferdig... min skritteller... teller ikke med!!!
    Masse glede og moro deg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Dette skulle jeg gjerne vært med på! Jeg bruker også skritt-teller som motivasjon, og i dag har det blitt 10300 skritt så langt.

    Lykke til videre!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!